LUX MED W kategorii ‘Usługi medyczne’ został wyróżniony Złotym Godłem Konsumenckiego Lidera Jakości. Firma została doceniona za profesjonalną obsługę, duży wybór specjalistów, nowoczesny sprzęt, aplikację mobilną, zróżnicowane usługi oraz dostępność do świadczeń na terenie wielu miast Polski.
Mierzymy i sprawdzamy z czego pacjent jest zadowolony, co zrobiliśmy dobrze, a co należy poprawić. Zbudowaliśmy cały system badający i wspierający doświadczenia pacjenta. Powołaliśmy specjalną strukturę organizacyjną i Pion Doświadczeń Pacjenta, a wszyscy pracownicy mają wyznaczone konkretne zadania ukierunkowane na to, żeby te doświadczenia były coraz lepsze – mówi Anna Rulkiewicz – prezes Grupy LUX MED.
W ciągu 18 miesięcy o 31 punktów wzrósł nasz NPS, czyli wskaźnik, za pomocą którego badamy jak chętnie pacjenci poleciliby opiekę LUX MED swojej rodzinie i znajomym. Dziś, w czasie epidemii, wskaźnik ten urósł do poziomu nienotowanego dotychczas w Grupie LUX MED. To pokazuje, że coraz lepiej opiekujemy się pacjentami i mobilizuje nas to do dalszej pracy na rzecz poprawy jakości – mówi Iwona Radko, Dyrektor Pionu Doświadczeń Pacjenta w Grupie LUX MED. Stworzyliśmy Mapę Doświadczeń Pacjenta i wdrożyliśmy odpowiednie narzędzia, które pomagają nam słuchać głosu pacjentów i szybko podejmować odpowiednie działania – dodaje.
Konsumencki Lider Jakości 2020 to ogólnopolski program Redakcji Strefy Gospodarki – dodatku dystrybuowanego z Dziennikiem Gazetą Prawną. To także program konsumencki, którego celem jest wybranie najlepszych, według konsumentów, marek funkcjonujących w Polsce.