Najczęściej zadawane pytania

Aktywacja pakietu medycznego następuję 1. dnia kolejnego miesiąca.

Lista placówek Lux Med oraz placówek współpracujących z Lux Med znajduje się TUTAJ.
Posiadając pakiet medyczny, można korzystać z placówek na terenie całego kraju.

Im droższy pakiet, tym szerszy jest zakres jego usług medycznych, badań, zabiegów oraz większa jest ilość specjalistów.

Przedstawione ceny są cenami za cały pakiet, w skład którego wchodzą wszystkie korzystające osoby. Przykładowo: kwota 269 zł/mies. za pakiet medyczny rodzinny Mini jest miesięczną ceną za pakiet, z którego korzysta rodzina.

Umowa zawierana jest na okres 12 lub 24 miesięcy.

Zmiana pakietu, z którego korzysta Klient, możliwa jest dwa razy w przypadku umowy na 12 miesięcy lub cztery razy w przypadku umowy na 24 miesiące.

Pakiety indywidualne są skierowane tylko do osób powyżej 18 r.ż. Dziecko może korzystać z pakietu partnerskiego lub rodzinnego, w którym musi być minimum jedna dorosła osoba.

Z pakietu rodzinnego może korzystać jedna lub dwie dorosłe osoby (małżeństwo/partnerzy) oraz dzieci do 25 roku życia (bez limitu).

Jest możliwe zgłoszenie w pakiecie partnerskim lub rodzinnym kolejnego członka rodziny.
Zmiana członka rodziny, który jest objęty opieką jest możliwa na pisemne zgłoszenie Klienta.

Czas oczekiwania na wizyty/badania opisany jest w Standardach dostępności. Zapraszamy do zapoznania się z nimi TUTAJ.

Prywatną opieką medyczną może zostać objęta każda osoba w wieku od 18. do 64. roku życia. W pakietach partnerskim lub rodzinnym z prywatnej opieki medycznej może korzystać także dziecko do 25. roku życia.

Podczas wizyty lekarskiej Klient zostaje poproszony o okazanie dowodu osobistego, w celu potwierdzenia tożsamości.

Portal Pacjenta jest nowoczesną platformą internetową przygotowaną dla Klientów posiadających pakiet opieki medycznej LUX MED. Portal jest bardzo funkcjonalny, np.: Klient może dokonać rezerwacji wizyty oraz sprawdzić wyniki badań.

Aby zalogować się do Portalu Pacjenta należy zarejestrować konto na stronie https://portalpacjenta.luxmed.pl/PatientPortal/Users/Account/Create

W celu uzyskania loginu oraz hasła, należy się skontaktować z Infolinią LUX MED: 22 33 22 888 (z telefonów komórkowych) lub osobiście zgłosić do dowolnego stanowiska recepcyjnego Centrum Medycznego Grupy LUX MED.

Do pełnego wykorzystania aplikacji będzie potrzebne konto 2 poziomu do Portalu Pacjenta. Zgodnie z regulaminem: dostęp do drugiego poziomu – pełnej aktywacji konta (uprawniającego do umawiania i odwoływania wizyt w placówkach Grupy LUX MED, uzyskania podglądu listy zarezerwowanych i odbytych wizyt z okresu ostatniego roku w placówkach Grupy LUX MED, uzyskania podglądu wystawionych skierowań, które nie mają przypisanego terminu wizyty placówkach Grupy LUX MED, korzystania z nowych funkcjonalności udostępnianych Pacjentom w systemie e-rezerwacji). W tym celu należy osobiście zgłosić się do dowolnego stanowiska recepcyjnego Centrum Medycznego Grupy LUX MED.

Krok 1 – pierwszy poziom aktywacji konta (uprawnia do umówienia i odwołania 5 wizyt w placówkach Grupy LUX MED, uzyskania podglądu listy zarezerwowanych wizyt oraz ich odwołania) można uzyskać on-line wybierając w zakładce e-rezerwacja link „załóż konto”. System poprosi o wprowadzenie danych – imienia i nazwiska, pesel, numeru telefonu komórkowego. UWAGA! wprowadzone dane muszą być zgodne z danymi podanymi podczas zakupu pakietu medycznego . Po wprowadzeniu danych należy kliknąć przycisk „załóż”.

Krok 2 – drugi poziom – pełna aktywacja konta (uprawnia do umawiania i odwoływania wizyt w placówkach Grupy LUX MED, uzyskania podglądu listy zarezerwowanych i odbytych wizyt z okresu ostatniego roku w placówkach Grupy LUX MED, uzyskania podglądu wystawionych skierowań, które nie mają przypisanego terminu wizyty placówkach Grupy LUX MED, korzystania z nowych funkcjonalności udostępnianych Pacjentom w systemie e-rezerwacji) W tym celu należy osobiście zgłosić się do dowolnego stanowiska recepcyjnego Centrum Medycznego Grupy LUX MED.

W przypadku problemów z logowaniem lub utraty hasła, należy skontaktować się z Infolinią LUX MED: 22 33 22 888 (z telefonów komórkowych) lub osobiście zgłosić do dowolnego stanowiska recepcyjnego Centrum Medycznego Grupy LUX MED.

Tak, w przypadku założonego w przeszłości konta na Portalu Pacjenta, można z niego korzystać posiadając Pakiet Medyczny. Logowanie odbywa się na te same dane, a na koncie jest dostęp do historii badań.

Poprzez ogólnopolską Infolinię (22) 33-22-888 we wszystkich przychodniach LUX MED na terenie całej Polski oraz Portal Pacjenta, który dostępny jest na stronie www.luxmed.pl

Wykaz dostępnych przychodni w danej lokalizacji dostępny jest na „Portalu Pacjenta” w zakładce „Placówki”.

Nie. Pakiety Grupy LUX MED uprawniają do korzystania z opieki medycznej wyłącznie na terenie Polski.

Przyjdź do placówki 10-15 minut przed umówioną wizytą i potwierdź ją: odpowiadając „TAK” na SMS (dostaniesz go 15 minut przed wizytą).
Pamiętaj o przygotowaniu dowodu tożsamości ze zdjęciem (możesz być poproszony o okazanie go w gabinecie).
W placówkach partnerskich Grupy LUX MED możesz być poproszony dodatkowo o okazanie Karty Pacjenta (plastikowej) lub e-Karty Pacjenta (w wersji elektronicznej na swoim urządzeniu mobilnym lub wydrukowanej), którą znajdziesz na Portalu Pacjenta.

W ramach kontynuacji leczenia u lekarza LUX MED możesz zamówić receptę za pośrednictwem:

  • Portalu Pacjenta w zakładce Recepty – Zamów receptę,
  • Infolinii (22) 33 22 888,
  • Recepcji.

Po wypisaniu recepty otrzymasz SMS z informacją o wystawieniu recepty przez lekarza.
Możliwość zamawiania recept dotyczy leków, które wcześniej już były przepisane przez lekarza LUX MED.

Ilość dzieci w pakiecie rodzinnym jest nieograniczona.

Nie ma takiej potrzeby, przychodnie własne LUX MED są połączone jednym systemem elektronicznej dokumentacji medycznej i dane wprowadzane np. w gabinecie w Warszawie są widoczne np. w gabinecie w Krakowie lub w jakiejkolwiek innej przychodni LUX MED.

Identyfikacja pacjenta LUX MED i weryfikacja jego zakresu pakietu medycznego w przychodniach współpracujących odbywa się on-line. Przychodnie w ciągu około 20-30 sekund mogą sprawdzić czy dana osoba jest pacjentem LUX MED i jaki ma zakres pakietu medycznego.

Nie udzielamy takich informacji – ocena pracy lekarza przez pacjentów ma zawsze charakter subiektywny i bardzo często jest radykalnie różna w zależności od indywidualnej opinii danego pacjenta.

Umowy indywidualne zawierane są elektronicznie za pośrednictwem strony
www.pakietymedyczne.pl. Wyrażenie zgody na zakup pakietu medycznego jest równoznaczne z zawarciem umowy. Na wskazany adres-email wysyłane są wszystkie informacje związane z umową oraz dokonaniem pierwszej płatności za wybrany okres płatności (miesięczny, półroczny, roczny).

Płatności dokonywane są szybkim i bezpiecznym przelewem lub kartą kredytową za pośrednictwem platformy PayU lub przelewem tradycyjnym na konto wskazane w wiadomości potwierdzającej zamówienie i wysłane na Państwa adres mailowy tuż po zawarciu umowy.

Przelewem tradycyjnym na konto wskazane w wiadomości potwierdzającej zamówienie, wysłanej na adres mailowy podany w formularzu zakupu. W tytule przelewu należy podać numer zamówienia.

Tak. Korzystanie z usług możliwe po okazaniu w recepcji przychodni, bezpośrednio przed wizytą, dokumentu tożsamości ze zdjęciem.

W przypadku braku dostępności świadczenia w terminach wskazanych w Standardach Dostępności w placówkach własnych LUX MED i placówkach współpracujących Klient nabywa prawo do skorzystania z Refundacji. Ustalenie prawa do refundacji będzie odbywało się po uprzednim skontaktowaniu się Klienta z infolinią LUX MED, w celu dokonania weryfikacji dostępności usług. Dodatkowe informacje znajdą Państwo w Regulaminie Refundacji zamieszczonym TUTAJ.