• Przejdź do głównej nawigacji
  • Przejdź do treści
  • Przejdź do stopki
Pakiety medyczne

Pakiety medyczne

  • Start
  • Porównaj Pakiety
  • Specjaliści
  • Placówki
  • O nas
  • Kontakt
  • Pakiety dla firm

Leczenie w aktualnie trudnej sytuacji

Reagując na powiększające się zagrożenie koronawirusem SARS-CoV-2, LUX MED wprowadził nowe rozwiązania w celu zapewnienia najwyższej jakości obsługi Pacjentów, zachowując bezpieczeństwo pracowników. W ofercie znajdują się formy konsultacji, takie jak: porada telemedyczna, konsultacje online, a także wizyta w placówce medycznej, która możliwa jest po wcześniejszym uzyskaniu takiego wskazania do wizyty stacjonarnej. To reakcja LUX MED na zalecenia Ministerstwa Zdrowia.

W związku z zaleceniem instytucji zajmujących się koordynacją działań ograniczających skutki epidemii, w tym także Głównego Inspektora Sanitarnego i Ministerstwa Zdrowia, LUX MED wprowadził mechanizmy w celu zapewnienia jak największego bezpieczeństwa pacjentów i personelu medycznego. Rozwiązanie „Bezpieczna opieka, której potrzebujesz” rozszerza zakres konsultacji telemedycznych, które ograniczają ilość zagrożeń epidemiologicznych związanych z przemieszczaniem się i bezpośrednim kontaktem. Każdego dnia lekarze LUX MED udzielają blisko 20 tys. konsultacji telemedycznych.

W celu zapewnienia najwyższego bezpieczeństwa, wykonano szereg działań, by zagwarantować pełną ciągłość działań i świadczeń usług nie tylko dziś, ale też w trudnych nadchodzących miesiącach – mówi Anna Rulkiewicz – Prezes Grupy LUX MED. Obowiązkiem jest tak zorganizować pracę, by nie narażać ludzi na ryzyko. Pacjenci są informowani o potrzebie korzystania z opcji zdalnych do weryfikacji stanu zdrowia i ustalenia z lekarzem najbardziej bezpiecznego sposobu realizacji. Zapewniamy bezpieczną opiekę, której pacjenci potrzebują – dodaje.

75% konsultacji medycznych w LUX MED pod koniec marca odbywało się poprzez porady telemedyczne. W czasie pracy zdalnej, lekarz może wystawić e-Receptę, zwolnienie lekarskie oraz skierowanie na badania. Ma też zapewniony dostęp do danych medycznych pacjenta. Pacjent natomiast ma możliwość skorzystania z konsultacji spośród wszystkich lekarzy danej specjalizacji z całego kraju, którzy gwarantują takie porady.

Obecnie 40% placówek ambulatoryjnych LUX MED nastawionych jest głównie na realizację porad telemedycznych. Liczba ta będzie stale dostosowywana do potrzeb pacjentów. Kolejni lekarze delegowani są do pracy w kanałach telemedycznych, a pracownicy z innych zespołów do telefonicznej i e-mailowej obsługi pacjentów. Nowy model pracy jest gwarancją, że nikt w tych trudnych czasach nie pozostanie bez odpowiedniej opieki – mówi Michał Rybak, Wiceprezes LUX MED ds. Operacyjnych.

Pacjenci, którzy mają za sobą poradę telemedyczną i otrzymali od lekarza skierowanie na wizytę w placówce medycznej, w pierwszej kolejności przechodzą obowiązkowy wywiad medyczny przed wejściem do centrum medycznego.

Celem wywiadu medycznego jest jak najszybsze zidentyfikowanie osób z grupy ryzyka i przekierowanie ich na odpowiednie dalsze badania. W centrach medycznych wydzielone zostały dwie drogi – dla pacjentów z podejrzeniem zakażenia SARS-CoV-2 i dla pozostałych chorych. Pracownicy w placówkach wyposażeni są w niezbędne środki ochrony osobistej i posiadają szczegółowe instrukcje postępowania – mówi Krzysztof Kurek, Członek Zarządu LUX MED odpowiedzialny za Pion Medyczny.

Aby zagwarantować najwygodniejszy dostęp do informacji (poza Portalem Pacjenta i aplikacją mobilną), uruchomiony został kolejny kanał kontaktu z grupą LUX MED. Eksperci udzielają informacji i odpowiadają na pytania e-mailowo pod adresem koronawirus@luxmed.pl 

oraz telefonicznie pod numerem 22 33 22 888.

Źródło: www.luxmed.pl
Czytaj więcej

Widget pomocy

Potrzebujesz pomocy w wyborze najlepszego pakietu?

Skontaktuj się z nami

Footer

Pakiety indywidualne

Pakiet podstawowy
Pakiet rozszerzony
Pakiet mega rozszerzony
Pakiet kompleksowy
Pakiet VIP

Pakiety partnerskie

Pakiet podstawowy
Pakiet rozszerzony
Pakiet mega rozszerzony
Pakiet kompleksowy
Pakiet VIP

Pakiety rodzinne

Pakiet podstawowy
Pakiet rozszerzony
Pakiet mega rozszerzony
Pakiet kompleksowy
Pakiet VIP

Oferta specjalna

Pakiet seniorski I
Pakiet seniorski II

Informacje, regulaminy

Regulamin, Polityka prywatności
OWU pakiet
Regulamin Refundacji dla Klientów LUX MED
Standardy dostępności w placówkach LUX MED
Wniosek o refundację

© 2022 Pakiety Medyczne

  • Start
  • Portal Pacjenta
  • FAQ – najczęściej zadawane pytania
  • Kontakt