Jak skutecznie umówić się na wizytę?
- Dzwoniąc na infolinię LUX MED 22 33 22 888
- Przez Portal Pacjenta na urządzeniu mobilnym lub na komputerze – Krok 1 – założenie konta; Krok 2 – uzyskanie pełnej wersji podpisując regulamin w dowolnej recepcji placówki lub przez bankowość elektroniczną
- Bezpośrednio w dowolnej placówce LUX MED
Rozwiązanie w przypadku braku dostępnych terminów:
1. Potwierdź na infolinii LUX MED brak wolnych terminów (22 33 22 888).
2. Powołaj się na Standardy Dostępności (maksymalny czas oczekiwania na wizyty w placówkach LUX MED np. okulista – 3 dni robocze).
Uzyskasz:
– podzlecenie do placówki, w której zostanie wykonana usługa
– zgodę na refundację
Refundacja
Należy pamiętać, że po skorzystaniu z usługi i dokonaniu płatności, należy pobrać fakturę imienną.
Sposób 1 – zaloguj się do Portalu Pacjenta na komputerze – kliknij: twoje konto -> wnioski -> dodaj wniosek
Po wypełnieniu wszystkich niezbędnych danych oraz dołączenia faktury w pliku, LUX MED w przeciągu 30 dni dokona zwrotu kosztów na podany numer konta.
I to wszystko. Zaczekaj na zwrot środków.

Sposób 2 – pobierz, wypełnij i podpisz wniosek o refundację, następnie wyślij go listem na adres:
LUX MED Sp. z o.o.
Al. Jerozolimskie 94
00-807 Warszawa
Z dopiskiem: Refundacja
Gotowe! Zwrot kosztów nastąpi w przeciągu 30 dni.