Szanowni Państwo,

Dostosowując się do dynamicznie zmieniającej się sytuacji i w trosce o naszych Pacjentów wprowadzamy NOWY, BEZPIECZNY MODEL OPIEKI MEDYCZNEJ w Grupie LUX MED. Specjalnie dla Państwa zwiększamy liczbę Placówek, w których lekarze udzielają porad Telemedycznych.
Obecnie Pacjenci mogą korzystać z następujących form konsultacji z lekarzem:

● PORADA TELEMEDYCZNA
– Można ją zarezerwować poprzez Portal Pacjenta lub Infolinię LUX MED.
– Umawiając się na wizytę, można wybrać konkretnego lekarza, z którego porady chcemy skorzystać.
– Możesz wybrać ze wszystkich lekarzy danej specjalizacji z całej Polski.
– W wybranym przez Pacjenta terminie porady Lekarz kontaktuje się telefonicznie i udziela porady medycznej. Jeśli zajdzie taka potrzeba, lekarz może wystawić e-Receptę i zwolnienie lekarskie oraz skierowanie na badanie.

W ramach jakich specjalizacji można skorzystać z Porady Telemedycznej?

Aktualnie pacjenci mogą już korzystać z porady telemedycznej w ramach 37 specjalizacji:

• alergologiem,
• chirurgiem ogólnym,
• dermatologiem,
• diabetologiem,
• dietetykiem,
• endokrynologiem,
• fizjoterapeutą,
• gastroenterologiem,
• geriatrą,
• ginekologiem,
• ginekologiem- -endokrynologiem,
• hematologiem,
• hepatologiem,

• immunologiem,
• internistą,
• kardiologiem,
• laryngologiem,
• lekarzem chorób zakaźnych,
• lekarzem medycyny sportowej,
• lekarzem rodzinnym,
• logopedą,
• nefrologiem,
• neurologiem,
• neuropsychologiem,
• okulistą,
• onkologiem,

• ortopedą,
• pediatrą,
• pielęgniarką,
• położną,
• psychiatrą,
• psychologiem,
• pulmunologiem,
• reumatologiem,
• seksuologiem,
• stomatologiem,
• urologiem.

Systematycznie rozszerzamy listę specjalizacji dostępnych w ramach Teleporady.

● KONSULTACJA ONLINE
– Wykonywana przez Portal Pacjenta, na ten moment dostępna przez stronę internetową – w zależności od preferencji Pacjenta konsultacja realizowana jest online poprzez chat, połączenie głosowe lub video.

● WIZYTA W PLACÓWCE
– Można ją zarezerwować przez Portal Pacjenta lub infolinię LUX MED.
– Przed wejściem do placówki Pacjenci są poddawani wstępnemu wywiadowi medycznemu, by zapewnić bezpieczeństwo naszym Pacjentom.

Zapobieganie rozprzestrzenianiu się wirusa:

Postępujemy zgodnie w wytycznymi Światowej Organizacji Zdrowia i Europejskiego Centrum Zapobiegania i Kontroli Chorób. Prowadzimy triage, czyli wstępny wywiad medyczny, we wszystkich kanałach kontaktu Pacjenta. Celem wywiadu jest, aby jak najszybciej wychwycić osoby z grup ryzyka i przekierować ich na odpowiednią ścieżkę medyczną. Pracownicy w naszych placówkach są wyposażeni w niezbędne środki ochrony osobistej oraz otrzymali szczegółowe instrukcje postępowania.

Cieszymy się, że udaje nam się być w kontakcie ze wszystkimi potrzebującymi Pacjentami i szybko wdrażać dla Państwa bezpieczne formy konsultacji z lekarzami. Każdego dnia przeprowadzamy ponad 2 000 czatów online oraz ponad 12 000 porad Telemedycznych.

Od poniedziałku, 23 marca 25% placówek będzie świadczyć wyłącznie porady Telemedyczne. Liczbę placówek Telemedycznych dostosowujemy do potrzeb pacjentów. Aby byli Państwo przygotowani na zmiany, informujemy z wyprzedzeniem, które placówki przejdą na nowy model opieki medycznej:

Jak skorzystać z Teleporady Medycznej?

Mogą Państwo umówić Teleporadę Medyczną poprzez Portal Pacjenta oraz Infolinię LUX MED.:

1. Zaloguj się do Portalu Pacjenta (na luxmed.pl) lub zadzwoń pod numer Infolinii LUX MED wybierz i umów dogodny termin teleporady

2. O ustalonej godzinie odbierz połączenie od lekarza.

3. Skorzystaj z porady medycznej.

4. Jeśli zajdzie taka potrzeba, odbierz e-Receptę i zwolnienie lekarskie oraz skierowanie na badanie.

Co mam zrobić, gdy nie udało mi się odebrać telefonu od lekarza o ustalonej porze?

Jeśli Pacjent nie odbierze telefonu od lekarza, otrzyma SMS-a z informacją, że lekarz kontaktował się w celu udzielenia Teleporady Medycznej. Należy oddzwonić pod wskazany w SMS numer, aby ponownie umówić Teleporadę.
Cieszymy się, że udaje nam się być w kontakcie ze wszystkimi potrzebującymi Pacjentami i szybko wdrażać dla Państwa bezpieczne formy konsultacji z lekarzami. Każdego dnia przeprowadzamy ponad 12,000 porad Telemedycznych.

Instrukcja umawiania konsultacji online – czatu tekstowego,
połączenia głosowego lub konsultacji video przez Portal Pacjenta

Instrukcja umawiania porady telemedycznej przez Portal Pacjenta
za pośrednictwem strony internetowej – wersja na komputer

Instrukcja umawiania porady telemedycznej
za pośrednictwem aplikacji mobilnej Portal Pacjenta

Więcej informacji znajdą Państwo na stronie www.luxmed.pl.